Malatya 100 bin çağrıya cevap verdi


Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, yılın birinci 7 ayında 100bin davete karşılık vererek, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikâyetleri anında değerlendirip sürece aldı. Sürece alınan talep, teklif ve şikâyetlerBüyükşehir Belediyesi’nin ilgili ünitelerince anlık olarak değerlendirilip tahlile kavuşturuldu.

MALATYA (İGFA) – Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, Büyükşehir’in mahallî idare hizmetlerini aktif ve kaliteli bir formda Malatyalılara ulaştırması için anlık sıkıntıların tahlili ve aksaklıkların giderilmesi noktasında, 7 gün 24 saat ulaşılabilen tahlil merkezi olarak vatandaşlara büyük kolaylık sağlamaya devam ediyor.

Malatya’nın irtibat Merkezi’nde, 2022 yılının birinci 7 ayında 100 bin davet cevaplanırken, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikâyetler titizlikle incelenerek sonuçlandırıldı. Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki her bahiste hassasiyetle hizmet veren 444 51 44 – 377 10 00 – 188 ve 153 Davet Merkezi numaraları ile ulaşım, fen işleri, park bahçeler, zabıta kontrollerinden etraf ve veterinerlik hizmetlerine kadar pek çok bahiste vatandaşa anlık tahlil sunuyor.

Büyükşehir Belediyesi, ürettiği proje ve yaptığı hizmetlerle vatandaşa konforlu bir kent hayatı sunarken, başka taraftan da irtibat ve erişilebilirliğin değerli olduğu günümüzde 444 51 44 – 377 10 00 – 188 ve 153 Davet Merkezi ile 7/24 vatandaşın yanında yer alıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir